thepinkone

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Johanna Lindqvist - 12 februari 2010 18:53

tja everyone in tha house! :D

kom just hem från stan. 

Jag & malin har hyrt Spiderman 3, ÄNTLIGEN! & Wild child :)

Köpte en skorta idag från JC, direk när jag kom in där & såg den så dog jag. Så ah, jag var tvunge att köpa den .. tyvär :'(

nu ska vi sätt apå filmen. Puss  

Av Johanna Lindqvist - 12 februari 2010 12:55

God middag :D Är i skolan just nu... I data salen :D har håltimme ._. det är inge kul :( nu gråter jag..  om en halvtimme har jag teknik, jag & anna håller på med en soffa, rätt så coolt faktiskt (y) jaaaah... Förut så hade vi idrott, jag va inte med.. för jag, hade inga kläder med mig.. eh.. :D aja, sen gick jag & sara & hanna & julia & mary te ciao ciao, men jag  & sara åt iget utan, så vi gick te ica. Jag köpte en drickyougurt '^^ snart kommer bäcca! :D hon kommer halv två :D:D:D <3 jaaaaaaaaah. jag sprang runt & leta efter emA förut... vetni? idag är det faan bara sex dagar kvar! minde än en vecka! :o jag ska försöka att sluta att "slarv"-skriva på bloggen.. För jag stavar visst jätte mycket fel, säger min älskade mor.. aja.. HEEEH.

Claes får inte se att jag är här.. så jag måste gå snart ^-^ skriver senare ikväll igen :D Vi ska somsagt ner till stan & hyra film osv.. aja :). puss sålänga


Av Johanna Lindqvist - 12 februari 2010 08:26

Gutenmorgen! Här sitter jag, har nyss plattat håret & fixat mig lite osv...

Idag kommer jag att träna på kvällen. Eftersom att min mamma åker bort hela helgen så får jag vara hemma själv, men jag diggar inte att sova hemma själv, så Malin får sova här :D SÅ när jag slutar skolan kommer hon & jag ta bussen ner till stan & hyra film & köpa godis... Och sen hem, badhuset & så bara ta't lungt :D

nu ska jag ner & käka lite frukost, se ya soon! :) 

jag just nu...  



-----------------------------------------------------------------------------------------------

only six days left...

Presentation


Live every day like it was your last.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards