thepinkone

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

maby not like everyone else?..

Av Johanna Lindqvist - 11 februari 2010 22:20

  

                     7 dagar kvar!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Har städat undan lite klädhögar och så. Nu ska jag kanske sätta på "flickan som lekte med elden". Mamma hade hyrt den idag.. Men eftersom att jag kom hem lite senare än vad vi båda hade tänkt så hann jag aldrig titta på den med henne. Men det är bara det, att om jag sätter på den nu, så kommer den ju att sluta vid 01:00 tiden, eller hur? Jag kanske hinner att somna.. ZzzzZzzzzz..

Åt nyss en apelsin.. Hahha, ovanligt... hm.. Men det är jämt på vintern som jag blir på ett sätt, beroende av apelsiner! Det blir som ett sug... Haha :).

Våran tvättmaskin är nere i källaren. Så jag bärde just upp lite klädesplagg upp till mitt rum som jag har hängt upp på mitt element. Så att det ska hinna torka tills imorgon. Så smart... haha. Idag har jag inga bilder att lägga in.. Kanske någon gammal? Men ni kommer ju att få se tusentals bildern från Österrike. haha, så ni går ju börja at värma upp.. Jag tar med min dator dit. Så jag kommer att vara online på kvällarna och så. Men Ema och jag har bestämmt att vi inte  ska sitta och slösa bort en heö dag, liksom, bara sitta hemma och kolla på film & så. Utan vi ska uttnjytta varje sekund! Gud vad gött att åka till alperan..

Förresten, tycker ni att jag skriver för långa texter på bloggen? För jag ser på vissa "populära" bloggar att dom bara skriver lite kort och så. Är det så, att ni kanske inte orkar läsa så himla lågt? kommentera vad ni tycker..


ciao!

 
 
Leanne

Leanne

12 februari 2010 16:51

Jag tkr dt är jobbigt att läsa långa texter, men jag läser jämt allt på din blogg. :D Jag läser på dems bloggar jag känner.. annrs orkar jag inte hahah ;)

http://www.leanneskoog.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Lindqvist - 14 februari 2010 00:38

Nu är det så att.. Min blogg ska flytta.. över till... devote.se ! jag har tänkt på det rätt så länga nu.. Förlåt om jag håller på at krånglar! Men jag har värkligen trötnat så enormt mycket på bloggplatsen.se... Nu mera, www.johannebacon.devote...

Av Johanna Lindqvist - 13 februari 2010 19:49


   jag trodde att det inte skulle uppstå några som hällst problem.. Men ja, batteriet i borrmaskinen tog slut.. Så medans den laddar så fixar mormor käk & jag viker kläder.. eh.. Vi köpte förut såna hära lådor, av papp typ, med lock och så som jag ...

Av Johanna Lindqvist - 13 februari 2010 18:17

hänger upp hyllor med mormor. skriver sen. Fixar i min garderob... lägger in bilder senare :) det kommer att bli grymt snyggt... puss. ...

Av Johanna Lindqvist - 13 februari 2010 13:00

              Har lite outfit bilder och sånnt där.. hehe. jag är värkligen kär i min nya skorta! haha. VI sitter och kollar på film osv.. ska snart gå till bussen. Innan det ska vi ut & fota lite ohså :D HEEEH. Sitter och plattar Mali...

Av Johanna Lindqvist - 13 februari 2010 11:04


Godmorgon sverige! Nu ska vi tjejer fixa lite tea & baquett :). Sen klockan två har vi träning :). Och vet ni vad? Om fem dagar åker vi to Austria! :o Så göttttttt... Aja, men vi hörs sen. Har inte så stor lust att blogga nu , hehe :D:D:DD:D HE...

Presentation


Live every day like it was your last.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards