thepinkone

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Johanna Lindqvist - 11 februari 2010 22:38

Varför behöver alla låtsas om som om dom vore någon annan?

Det måste vara jäkligt jobbigt tillslut..

Av Johanna Lindqvist - 11 februari 2010 22:20

  

                     7 dagar kvar!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Har städat undan lite klädhögar och så. Nu ska jag kanske sätta på "flickan som lekte med elden". Mamma hade hyrt den idag.. Men eftersom att jag kom hem lite senare än vad vi båda hade tänkt så hann jag aldrig titta på den med henne. Men det är bara det, att om jag sätter på den nu, så kommer den ju att sluta vid 01:00 tiden, eller hur? Jag kanske hinner att somna.. ZzzzZzzzzz..

Åt nyss en apelsin.. Hahha, ovanligt... hm.. Men det är jämt på vintern som jag blir på ett sätt, beroende av apelsiner! Det blir som ett sug... Haha :).

Våran tvättmaskin är nere i källaren. Så jag bärde just upp lite klädesplagg upp till mitt rum som jag har hängt upp på mitt element. Så att det ska hinna torka tills imorgon. Så smart... haha. Idag har jag inga bilder att lägga in.. Kanske någon gammal? Men ni kommer ju att få se tusentals bildern från Österrike. haha, så ni går ju börja at värma upp.. Jag tar med min dator dit. Så jag kommer att vara online på kvällarna och så. Men Ema och jag har bestämmt att vi inte  ska sitta och slösa bort en heö dag, liksom, bara sitta hemma och kolla på film & så. Utan vi ska uttnjytta varje sekund! Gud vad gött att åka till alperan..

Förresten, tycker ni att jag skriver för långa texter på bloggen? För jag ser på vissa "populära" bloggar att dom bara skriver lite kort och så. Är det så, att ni kanske inte orkar läsa så himla lågt? kommentera vad ni tycker..


ciao!

Av Johanna Lindqvist - 11 februari 2010 20:52

tja bloggN! :D kom hem från emA nyss. När vi kom hem till henne så satte vi på en film, american dreams ^^ emma somnade och typ kramade mig jätte hårt :'( sen bytte jag film.. den blev lite långtråkig ^^ & så satte jag på den nya harry potterfilmen, (y) sen vaknade emA.. och vi åt lite mackor osv. sen ringe jag mamma, och hon var lite sur ^^ så jag va tvungenatt gå hem.. :( jag kom på att jag & ema harinte varit sen i.. Lördags? fan, det är rekord, på längst tid att inte ses alltså..

när jag kom hem så dammsög jag heal botten vpåningen .__. sen så tvätta (?) jag golvet.. eller vaddet nu heter.. ehe.. ^^ &i mit sum också. Sen städade jag undan lite & så. haha, ni kanske tror att jag städar hela tiden.. Men det kanskejag gör? fast det blir as lätt stökigt i mitt rum... För jag suuuger på att hålla det dint i mitt rum :'( aja :D thats life.. lallaalaaaaaaa.. hahaha :( emma slika på min kind

: börja ju gråta då..

btw, jag älskar Torsdagar! :o Då har vi nämligen hål timme typ, och jäte långa raster imellan :D (Y)

nu börjar "made in sweden"

btw! eller hur skulle det vara snyggt med en tatuering på ryggen, ovanför rumpan typ, vret inte vad det heter.. ialla fall, en tatuering med skrivstil som det står "made in Austria" ? har tänkt på det ett tag... men sen när jag bor i österrike, så kanske det ärlite konstigt med en sån tatuering.. för där kanske alla är födda där.. sen skulle jag vilja ha änglar på ryggeN! :o sy fint! aja. haha

neh.. nu måste jag kolla på tv, det är ett måste... har somnat med tv:n på två dagar i rad nu.. omg.. det kanske blir en dålig vana?..

skriver kanske senare igen :) pussN!


7 d a g a r k v a r ! ! !


Presentation


Live every day like it was your last.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards