thepinkone

Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

DEVOTE.SE - bloggflytt!

Av Johanna Lindqvist - 14 februari 2010 00:38

Nu är det så att.. Min blogg ska flytta.. över till... devote.se ! jag har tänkt på det rätt så länga nu.. Förlåt om jag håller på at krånglar! Men jag har värkligen trötnat så enormt mycket på bloggplatsen.se.


Nu mera, www.johannebacon.devote.se  - hell yeah! :D lägg till på era favoriter eller bloglovin! :) bloggen kommer att vara lika dan och jag kommer inte att förendra bloggen ett dugg.. so keep reading, okey? :)

puss..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Lindqvist - 13 februari 2010 19:49


   jag trodde att det inte skulle uppstå några som hällst problem.. Men ja, batteriet i borrmaskinen tog slut.. Så medans den laddar så fixar mormor käk & jag viker kläder.. eh.. Vi köpte förut såna hära lådor, av papp typ, med lock och så som jag ...

Av Johanna Lindqvist - 13 februari 2010 18:17

hänger upp hyllor med mormor. skriver sen. Fixar i min garderob... lägger in bilder senare :) det kommer att bli grymt snyggt... puss. ...

Av Johanna Lindqvist - 13 februari 2010 13:00

              Har lite outfit bilder och sånnt där.. hehe. jag är värkligen kär i min nya skorta! haha. VI sitter och kollar på film osv.. ska snart gå till bussen. Innan det ska vi ut & fota lite ohså :D HEEEH. Sitter och plattar Mali...

Av Johanna Lindqvist - 13 februari 2010 11:04


Godmorgon sverige! Nu ska vi tjejer fixa lite tea & baquett :). Sen klockan två har vi träning :). Och vet ni vad? Om fem dagar åker vi to Austria! :o Så göttttttt... Aja, men vi hörs sen. Har inte så stor lust att blogga nu , hehe :D:D:DD:D HE...

Av Johanna Lindqvist - 13 februari 2010 00:47

hej! Nu ligger jag här, ensam, kan man säga på ett sätt. Det är mörkt & tyst.. och det enda man hör är Emma och Malins andetag... ja juste, Emma kom hit också :) hehe. Vi kollade på Spiderman 3 förut, ÄNTLIGEN!! hur länge har inte jag tjatat om den f...

Presentation


Live every day like it was your last.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards